Veelgestelde vragen

.Consumenten Support

DigiWallet is een betaalinstelling met een vergunning van De Nederlandsche Bank (DNB). Wij handelen betalingen af voor derden. Zelf leveren wij geen producten of diensten.
Ga naar Consumenten Support om meer informatie over uw betaling te vinden.

Aanmelden & Accountstatus

Bedankt dat u kiest voor Digiwallet, klik hier om u aan te melden.

U kunt uw account opzeggen bij DigiWallet door een e-mail te sturen naar compliance@targetmedia.eu.
Wij verzoeken u om in de mail uw klantnummer, de reden van opzegging (optioneel) en uw legitimatiebewijs (ter identificatie) toe te voegen.
Wanneer er nog openstaande gelden/ facturen zijn, zullen deze worden uitbetaald conform onze algemene voorwaarden en uitbetalingsvoorwaarden van de betaalmethode.

Nadat u de gevraagde documenten heeft aangeleverd zullen wij uw aanvraag binnen maximaal één werkdag in behandeling nemen. Indien u spoed heeft, neem even contact met ons op.

Het is voor alle aanbieders van betaaldiensten, zoals DigiWallet en Banken, een wettelijke verplichting bepaalde gegevens te documenteren.
Wij moeten er op toezien dat alle relevante informatie bekend en juist is en voldoet aan de eisen binnen de WWFT.
Voor meer informatie en wetteksten over de WWFT Klik hier.

Account

Ga naar Dashboard, kies uw organisatie en kies voor Websites & Outlets in het linkermenu. Hier kunt u per outlet de betaal notificaties instellen.

Ga naar Dashboard, kies uw organisatie, kies voor Administratie in het linkermenu en kies de TAB "Facturen".

Ga naar Dashboard , kies uw organisatie, kies voor Administratie in het linkermenu, , en kies de TAB "Bankgegevens".

Bij een wijziging van het KvK-nummer dient er een nieuwe organisatie aangelegd te worden. Ga naar Dashboard en kies voor "Voeg een organisatie toe".

Op het Dashboard van uw organisatie kiest u voor Gebruikersbeheer in het linkermenu.
  • Kies de TAB “Uitnodigen” en voeg uw nieuwe e-mailadres toe
  • Wanneer u de uitnodiging heeft geaccepteerd, kunt u het oude e-mailadres verwijderen door te klikken op het oude e-mailadres en rechts onderin de optie “Verlaat organisatie…” aan te klikken

Ga naar Dashboard, kies uw organisatie en kies voor Websites & Outlets in het linkermenu.

Financieel

Ga naar Dashboard, kies uw organisatie en kies voor BackOffice in het linkermenu.
Via orderdetails kunt u de order opzoeken. Klik, zodra u de order heeft opgezocht, op het (i) icoon om de terugbetaling in te voeren.

Dit verschilt per betaalmethode. Kijk in het menu Betaalmethodes.

Ga naar Dashboard, kies uw organisatie en kies voor BackOffice in het linkermenu.

Ga naar Dashboard, kies uw organisatie en kies voor BackOffice in het linkermenu.

Dit verschilt per betaalmethode. Kijk in het menu Betaalmethodes.

Bij alle betaalmethodes, behalve Automatische Incasso en Sofort Banking, zijn de bedragen meteen definitief. Let wel, in het geval fraude of misbruik wordt vermoed, dan kunnen uitbetalingen worden tegengehouden .

iDEAL

Technisch

U kunt DigiWallet koppelen aan uw webshop door middel van een plugin of API.

Klik hier voor meer informatie over de plugins

Klik hier voor de API Documentatie

Een veel voorkomend probleem bij servers die PHP draaien is, dat fopen-wrappers uitgeschakeld zijn. Daardoor kunnen geen URL's aangeroepen worden met de file()-functie. Dit kan op een aantal manieren worden opgelost:

  • Vraag je hosting provider om fopen-wrappers in te schakelen in php.ini
  • Gebruik de voorbeeld code. Deze maakt gebruik van een eigen functie om URL's te openen waarvoor fopen-wrappers niet ingeschakeld hoeven zijn.
  • Open de URL's met behulp van de cURL uitbreiding (die moet wel mee gecompiled zijn en ingeschakeld)